هتل در ترکیه (استانبول)

کرون پلازا هاربیه ۵*

Crowne Plaza Istanbul Harbiye 5*

 

44900357

هتل کرون پلازا هاربیه جزء گروه  هتل های بین المللی (IHG) است که در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان با ۹ مارک مختلف و بیش از ۴۶۰۰ هتل و بیش از ۶۵۰ هزار اتاق که بیشترین ظرفیت اتاق درجهان را دارد. این هتل در استانبول نیز نزدیک به دفتر VAC می باشد و مسافرتی که قصد مراجعه به دفتر VAC  را دارند می تواند با اقامت در این هتل یه سفر خاطره انگیز داشته باشند. مسافت از هتل کرون پلازا تا میدان تکسیم پیاده ۱۵ دقیقه  است.

 

44900345

اتاق استاندارد:

d007

 

004

اتاق های استاندارد ۲۸ متر مربع و مجهز به یک تلویزیون ال سی دی ۳۲ اینچ، ایمن، فرش های مخصوص بافته شده، پرده ها و تخت های فوق العاده راحت با دکوراسیون مدرن و ظریف است که به شما اجازه اقامت راحت می دهد.

اتاق های لوکس:

 001

اتاق های لوکس هتل کرون پلازا هاربیه با منظره ای از شهر ۳۲ متر مربع است و آن ها  را با یک دکوراسیون مدرن و ساختار نوآورانه ای که با نمای کاملا شیشه ای پوشانده شده است، یک جاذبه بزرگ و فراموش نشدنی ارائه می دهند.

اتاق های سوپریر:

s1

s2

اتاق های سوپریر با مساحت ۴۴ متر مربع با  نمای شهر همراه است و حمام های آن ها دارای جکوزی با طراحی بزرگ و ارگونومیک طراحی شده اند.

اتاق کینگ:

 002

انواع امکانات فانتزی برای راحتی شما در ۱۱۰ متری اتاق های کینگ با اتاق پانسمان، اتاق نشیمن و اتاق خواب طراحی شده است.

تجربه طعم های مختلف در کرون پلازا هاربیه استانبول

رستوران EGE

 صبحانه:   ۰۶:۳۰    –   ۱۰:۰۰          ناهار: ۱۲:۰۰    –    ۱۴:۰۰           شام:   ۱۸:۰۰    –   ۲۲:۰۰

 ege restaurant

  0010

0012

صبحانه بوفه، ناهار و شام می توانید از غذاهای بین المللی در رستوران Ege که  انواع غنی را ارائه می دهند لذت ببرید.

 2

سرویس صبحانه بوفه از ۶:۳۰ صبح شروع می شود، بنابراین می توانید روز خود را تازه و پر انرژی شروع کنید. طعم های جهانی همراه با طعم های غنی و خوشمزه از غذاهای ترکی در انتظار شما در رستوران Ege است. رستوران متشکل از فضای داخلی و باز در  یک محیط آرام و صلح آمیز در خدمت شماست.

44900879

 

رستوران پیتزا و کباب

۱۰:۳۰ - ۲۲:۳۰
 kebab

رستوران پیتزا و کباب یک منوی غنی با طعم های سبک و خوشمزه از غذاهای مدیترانه ای، پیتزا عالی سیسیلی، کباب های خوشمزه با مفهوم آشپزخانه ای باز، غذاهای سرد و انواع غذاهای اشتهاآور را تهیه می کند. شما مسافر گرامی می توانید از وعده های غذایی لذت ببرید و احساس طراوت هوای آزاد را در باغ جلوی خود احساس کنید.

kebab1

1010

ONYX BAR & PATISSERIE

 onyx bar

44900862

شما می توانید  شیرینی خود را در رستوران و بار انیکس پیدا کنید. شما می توانید روح خود را با چای سیاه و تازه، طیف گسترده ای از چای های گیاهی  خستگی روز را از بین ببرد  و یا با رایحه آرام قهوه در Onyx Bar & Patisserie در کف لابی استراحت کنید. شما می توانید خستگی  خود را از جلسات، خرید و فعالیت های گشت و گذار را با شنیدن پیانو در هر روز دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ۰۵:۰۰ تا ۰۷:۳۰ وهتل کرون پلازا هاربیه استانبول لذت ببرید.

44900861

سالن کلوپ

۰۶:۳۰ - ۲۲:۳۰
 club lounge

دو طبقه هتل برای مهمانان باشگاه  است. مهمانان هتل در این اتاق ها در تمام طول روز احساس خاصی می کنند و لذت بردن از خدمات رایگان ارائه شده در سالن کلوپ برای آن ها طراحی شده است.

حمام سنتی ترکیه ای
 01

شما فضای آرامش بخش در حمام سنتی ترکیه، مخصوصا برای مهمانان هتل کرون پلازا هاربیه ،خواهید داشت. حمام ترکی ترکیبی یک روش ماساژ سوزنی و فوم است. سنگ مرمر مخصوص و ضد باکتریایی مشابه سایر حمام های سنتی ترکیه استفاده می شود. تمام مناطق برای نشستن، پلت فرم ماساژ مرکزی و دیوارها گرم می شوند.

استخر شنا در فضای سرپوشیده

 020

این هتل در حال ارائه خدمات با طراوت می توانند از طریق غربال کردن چای های مخصوص گیاهی خود در تابستان و زمستان در استخر شنای سرپوشیده خود که مطابق با قوانین بهداشتی نگهداری می شود، لذت ببرید.

سونا

 00001

سونا یک فعالیت جسمی و تناسب است که سیستم قلب، گردش خون و سیستم عصبی را تنظیم می کند. خدمات سونا هر دو سلامت و بهداشت را ارائه می دهند.

ورزشگاه

 44901434

شما در ورزشگاه هتل با توجه به استانداردهای بهداشتی ویژه، از تمرینات کاملا لذت خواهید برد. با استفاده از تجهیزات تناسب اندام با تکنولوژی بالا می توانید با دوستان خود تمرین کنید و با آن ها صحبت کنید. شما می توانید هر یک از کانال های ماهواره ای را بر روی صفحه نمایش تلویزیون تماشا کنید یا به کانال های رادیویی گوش دهید.


کارن پرواز پارسیان

.... با کارن پرواز متفاوت و بروز سفر کنید ....

عضویت بستن
پرتال پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی